FAQ
Wat moet ik doen als mijn iPhone, smartphone of tablet niet meer goed oplaadt of vreemde percentages weergeeft?
Waarschijnlijk is de accu aan vervanging toe. Wij vervangen snel uw oude accu door een nieuw, origineel exemplaar.
Wat kan ik doen als mijn apparaat moeite heeft om een WiFi-signaal te vinden of geen ontvangst heeft?
Als uw toestel problemen heeft met de antenne, kunnen wij de kapotte WiFi- of antenne-unit vervangen door een nieuw, origineel exemplaar.
How can I fix a damaged back cover on my smartphone or tablet?
We can replace the damaged back cover of your device with a new, original one. You also have the option to choose a different color for the back cover.
Hoe kan ik een beschadigde achterkant van mijn smartphone of tablet repareren?
Wij kunnen de kapotte achterkant van uw toestel vervangen door een nieuw, origineel exemplaar. U kunt ook kiezen voor een andere kleur achterkant.
Wat als de achtergrondverlichting van mijn scherm te donker is of niet meer werkt?
Als de backlight-chip kapot is, vervangen wij deze door een nieuw, origineel exemplaar om de helderheid van uw scherm te herstellen.
De achtercamera van mijn apparaat werkt niet. Wat kan ik doen?
Wij kunnen de kapotte achtercamera, inclusief de flitsunit, vervangen door een nieuw, origineel exemplaar.
Wat kan ik doen als mijn frontcamera of lichtsensor niet werkt?
Wij vervangen de frontcamera, wat ook problemen met de lichtsensor kan oplossen omdat deze onderdeel is van de camera-module.
Hoe kan ik problemen met de oplaadpoort of microfoon van mijn toestel oplossen?
Als uw toestel problemen heeft met de oplaadpoort, microfoon of luidspreker, kunnen wij de oplaadconnector-unit vervangen, wat deze problemen verhelpt.
Wat moet ik doen als ik de andere partij tijdens een telefoongesprek niet goed kan horen?
Als de oor speaker kapot is, vervangen wij deze door een nieuw, origineel exemplaar.
Mijn koptelefoonaansluiting of volumeknoppen werken niet. Hoe kan ik dit repareren?
Dit probleem wordt mogelijk veroorzaakt door een kapotte powerflex kabel. Wij kunnen de defecte onderdelen vervangen door nieuwe, originele exemplaren.
De homeknop van mijn toestel reageert niet goed. Wat zijn de opties?
Wij vervangen de oude, niet-functionerende homebutton door een nieuw, origineel exemplaar.
Wat kan ik doen als het LCD- of touchscreen van mijn toestel gebarsten is of niet werkt?
Wij bieden reparaties aan waarbij het kapotte LCD- en touchscreen wordt vervangen door een nieuw, origineel onderdeel, gemaakt van duurzame materialen.
Hoe repareer ik een kapotte luidspreker op mijn telefoon?
Als de luidspreker niet werkt of vervormd geluid produceert, vervangen wij deze door een nieuw, origineel exemplaar.
Wat moet ik doen bij waterschade aan mijn toestel?
Breng uw toestel langs voor een onderzoek. Wij stellen de schade vast en geven een indicatie van de reparatiekosten.
Waarom blijft mijn telefoon hangen op het logo of toont het iTunes-fouten?
Dit probleem heeft waarschijnlijk te maken met de software. Wij kunnen uw toestel volledig resetten en nieuwe fabriekssoftware installeren.
Mijn simkaart wordt niet gedetecteerd. Hoe kan dit worden opgelost?
Als de simlezer kapot is, vervangen wij deze door een nieuw, origineel exemplaar om de functionaliteit te herstellen.
Wat moet ik doen als mijn aan/uit-knop, mute-knop of volumeknoppen niet werken?
Dit probleem wordt meestal veroorzaakt door een kapotte powerflex kabel. Wij kunnen de defecte knoppen vervangen door nieuwe, originele exemplaren.
Bieden jullie garantie op reparaties?
Ja, wij bieden garantie op alle reparaties. De duur varieert per onderdeel, zoals 12 maanden voor LCD-vervangingen en 3 tot 6 maanden voor andere onderdelen.